loading...
Enjoyment
علی(همه کاره!) بازدید : 2459 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (22)

ادرس جدید وبلاگ پی اس گومز:

ps-gomez01.loxblog.com

ادرس جدید سلنا بلاگ و دیزنی:

selenablog-disney.loxblog.com

ادرس جدید هواداران تیلور سوییفت :

taylorsfans1.mihanblog.com

ادرس جدید وبلاگ طرفداران سلنا گومز:

selenagomez03.blogfa.com


نایت اسکین
انقد که فن بلاگارو فلفل کردن، اصلا یادم نیومد ادرس بعدی خودمو اعلام کنم..
ایشالله هیچ وقت بهش احتیاج پیدا نکنم:دی
ادرس بعدی:

www.englishandmath2.rozblog.com
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Spark در تاریخ 1348/10/11 و 4:13 دقیقه ارسال شده است

ســـــــلام ..
با دوتا آهنگ توپ آپم....یکی از کارا اجتماعی هستش که واقعا تاثیر گذاره حتما بیا و دانلود کن...
مرسی فعلاشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

سیلوووووووووووووووووووووووووووووووووووم...
بدوووووووووووووو بیا آپممممممممممممممممممم...
نظر یادت نره!!!!
پاسخ : سلامممم...اومدمم
باشه بدونه نظر که نمیشه:دی

این نظر توسط الهه در تاریخ 1348/10/11 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

سلامممممممممممممممممممم عزیزممممممم
بدووووووووووووووو بیا آپمممممممممممم...
توی نظرسنجی هم شرکت کن....
پاسخ : salaaaammmmmmmmmmmmmmmm
alannnnnnn miammmmmmm

این نظر توسط سارا در تاریخ 1348/10/11 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

لینک شدین!
بیشتر سر بزنید!شکلک
پاسخ : Mer29+1
hatman..sar mizanam :دی

این نظر توسط سارا در تاریخ 1348/10/11 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که به وب من سر زدید!!!
خیلی خوشحال شدم!!!
تبادل لینک میکنید؟؟؟
منو با اسم "طرفداران وان دایرکشن"بلینکید
بعد بیاین بگید که با چه اسمی بلیکمتون!
ممممممممممممممممممممنونشکلک
پاسخ : سلام..خواهش :دی
تبادل؟/؟..چرا که نه!!
لینک شدییییین....
مرسییی سر زدی

این نظر توسط آرشیـــآ در تاریخ 1348/10/11 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

راستی!
امسال به سلامتی میری اول دبیرستان یا سوم راهنمایی؟شکلکشکلکشکلک
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تو وب خودم جوابمو بده حوصله ندارم بیام اینجا جوابمو بخونمشکلک
حـــــــــــــــالـــــــــــــــا!شکلک
پاسخ : میرم اول دبیرستان
باشه اومدم:دی
الان فک کنم یا بلاگفا قات زده یا مرورگره من...هر وقت درست شد میام:|

این نظر توسط Fatemeh در تاریخ 1348/10/11 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

وای معظرت میخوام انگار درست شد. یه لحظه نمیدونم
چی شد نمیتونستم برم لوکس بلاگ. ولی الان تونستم.
پاسخ : حتما لوکس بلاگ اشکال پیدا کرده...
خدا رو شکر:دی...یه لحظه واقعا فکر کردم وبه پوریا دوباره رفت:دی

این نظر توسط Fatemeh در تاریخ 1348/10/11 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

سلام علی آقا ببینم پس چرا بازم از وبلاگ آقا پوریا خبری نیست؟؟؟ انگار این بار یه بلایی سر لوکس بلاگ اومده!!!
چون نمیتونم به دوستام که تو لوکس بلاگ دارن سر بزنم.
یعنی چه اتفاقی افتاده؟؟؟
پاسخ : سلام..والا الان من رفتم درسته که:-?

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1348/10/11 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

خیلـــــــــــــــــــــــــی ممنون که ادرس وبم رو اعلام کردین شکلکشکلک
راستی وب باحالی دارین
پاسخ : خواهششش میکنم...
مرسی...نظر لطفتوونه

این نظر توسط یاسی در تاریخ 1348/10/11 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

واقعا ممنوووونم
نمیدونم چه جوری ازتون تشکر کنم شکلک
پاسخ : khahesh mikonam...tashakkor lazem niii
hamin ke miain migin ..ye donya tashakkore
merc


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 18,047
  • بازدید کلی : 95,848
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download