loading...
Enjoyment
علی(همه کاره!) بازدید : 629 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (28)

 

 

نایت اسکین

 

وبلاگ englishandmath77.rozblog.com  یک وبلاگ تفریحی،دلنوشته و شعر و ...به طوره کل به همون اسمه سابق(هرچی بخواین)

 

 

 اینم پروفایلم

 

 
نایت اسکین


اینم اسمم...خخخخوواصن حال کنین...چه با حاله:دی

http://www.img4up.com/up2/16877299996428060890.jpg

اگه بخوام در مورده تابستون امسال صحبت کنم
میگم که بدترین تابستونه عمرم بود
چرا؟؟
 
نایت اسکین
اول که همه چی خوب بود...
همین که رفتم مسافرت،گند زده شد به مسافرتم
تا برگشتم به شهره خودم
شارژه نتم تموم شد(دقیقا همون روزی که برگشتم)
تا اومدم شارژش کردم و خواستم راحت باشم، والدینه گرامی گیر دادن
تا اینجاش که گریم در نیومد
ولی با حذف شدنه وبم ،دیگه کامل گریم در اومد
بعدشم که کم کم بیشتره وبای طرفدار سلنا گومز ریشه کن شدن!!
این روزاهم که اصلا حوصله ندارم!
همه اینا کم بووود...مریم هم  به سلامتی وبشو حذف کرد!!
به من ربطی نداره ولی نباید حذفش میکرد(انصافا ناراحت شدم)
این کلاسای زبانم که از موقعی که چش وا کردم، بیخه ریشمه!@
تا الان که مثلا میگن اوله تابستونه--من اینجوریم..
دیگه اخر تابستون که به خاطره  مدرسه ها..کاملا دپرس دپرس میشم
این دفعه به جای این که بگم موفق باشین...باید بگم
موفق باااشم!!

 

**ببخشید این روزا مطلب کم میذارم**

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1391/07/19 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

علیمرادی نیستم
پاسخ : b man chشکلک
mikhasti bashi:d
پاسخ : سایت در حال بارگذاری سریع
http://ge.tt/api/1/files/8j0moak/0/blob?download

این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1391/07/19 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

اگه فهمیدی من کی ام؟
پاسخ : kerme khakiشکلک

این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1391/07/19 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

علی چه قدر دوست ( دختر) داری؟شکلک
پاسخ : are doost ziad daram//vali gf am nistan k migi doos dokhtarشکلک

این نظر توسط مهرناز در تاریخ 1391/07/14 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
آپم و
با یه مسابقه
منتظرم شکلک
پاسخ : hiشکلک
omadam
mer12+18

این نظر توسط آرشیـــــــا در تاریخ 1348/10/11 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

راستی یه چیزی!
کجا زندگی میکنی؟!شکلک
پاسخ : man DARGAZ zendegi mikonamشکلکشکلک
tooye khorasane razaviee
fek konam too profilet neveshtii k kermani hastiiشکلکشکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1348/10/11 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

خوشحال میشم سر بزنی،بی زحمت نظر یادت نره
پاسخ : sar zadam ..nazaram dadam
شکلک

این نظر توسط Ahmad در تاریخ 1348/10/11 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

سلام علي جان يه سوالي داشتم..من ميخوام وبلاگمو منتقل كنم رز بلاگ..تو كه اينكارو كردي چه فايده هايي داشته؟چه ضررهايي داشته؟لطفا كامل برام توضيح بده كدوم بهتره...ممنونت ميشم..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نگا کن..فقط بستگی به خودت داره که کار کردن با کدومشو دوست داشته باشی...ولی اون چیزی که من میدونم اینه که امکاناته اینجا خیلی از اونجا بهتره
ولی اگه بیای اینجا خیلی سخت میتونی قالبه مورد نطرتو پیدا کنی
تو رز بلاگ همون جور که میدونی ،هم انجمن هسته و هم میتونی عضو قبول کنی
مطالبتم به راحتی میتونی از میهن بلاگ انتقال بدی
یکی از ضرر هایی که من دیدم این بود که رنک گوگلم پرید...چون الان رنکم صفره ولی اونجا 1 بود.....رتبه الکسا هم همینجور...به طوره کل باید همه چیرو از اول شروع کنی

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

ehe oftad
پاسخ : شکلک

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

برادر علی اون نوار سیاهه کنار وبلاگ قسمت بالا کار خودته؟
پاسخ : شکلکشکلک
na baaba..oon gadra ham bikar nistamشکلک
codesh amade haste tooye rozblog..manam ghozashtam:|

این نظر توسط متنفر از ادمای بی ادب و بی تربیت در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

اینم دیگه شخصیت شماست چی میشه کرد حرفایی که هر کسی میزنه نشانه شخصیت و تربیت خانوادگیشه که انگار شما ندارید... چون از ادمای بی شخصیت بدم میاد ادرس وبلاگمو نمیذارم تا دیگه مثل تو رو نبینم...
پاسخ : دوست عزیز من روحمم خبر نداره در مورده چی حرف میزنید!!
حداقل ادرس جایی که من به شما بی احتراااامی( به قول شما) کردم رو میدادین تا ببینم قضیه چیه...
هر کسی میتونه بیاد اطلاعات منو وارد کنه و یه نظر بده...
مطمین باشین که من نبودم...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 18,067
  • بازدید کلی : 95,868
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download