loading...
Enjoyment
alisam بازدید : 522 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (11)

دوستان من علی هستم(نویسنده وبلاگ نه اون یکی علی).برادر علی اینجاشو دس نزن!جالبه؟میدونم خودمنیشخند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

چشت مشکل دارهشکلکدیگه بسه بحثو همینجا تموم میکنم! شکلک
پاسخ : dar har soorat riz mibinametشکلک
okشکلک

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

ببخشید یادم رفتشکلکمن به این گندگی!
پاسخ : vali man riiz mbinamet:d

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

این؟من؟من که ماشالا هزار ماشالا روی جاستینو کم کردم.شکلکشکلک
پاسخ : zare binamo yadam rafte biaram..kheili riiz mibinametشکلک
justin?
justin ke dokhtare:d

این نظر توسط مريـــــــــــــم خانوووم! در تاریخ 1348/10/11 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

فرقي نميكنيد دوتاتون بالاخره پسريد ديگه!!
پس نتيجه ميگيريم اين يارو تروله شبيه دوتاتونه!شکلکشکلک
پاسخ : ajab natije girie jalebiشکلک
پاسخ : mikhay bezani too zogham yekkam aroom tar bezan شکلک

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

من که کامنت میزارم برات ترولای خوب میفرستم برات بزارم برم؟شکلک
پاسخ : looooooool

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

خب اسم خر که نیس اسم دخترهشکلکاصلا بحث دیگه بسه من علی تو امام علی تمومه!شکلک
پاسخ : boro baba:d

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

بااشه خوبه!ولی فارسیی چی؟من علی تو الی.
شکلکشکلک
پاسخ : man asan too khate farsi nistamشکلک
eli?
por rooi ha..esme dokhtar midi behemشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

پس تو زودتر اومدی علس 0 من 1شکلکشکلک
پاسخ : riiz mibinametشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک
be nazaram to ali bash man Ali
good?

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

علی ورژن دو.باحاله.ولی چرا من دو خودت دو:دی
پاسخ : chon ke shoma taze kariiشکلک.. dir oomadi mikhay version khobaram begiriشکلکشکلک

این نظر توسط مريـــــــــــــم خانوووم! در تاریخ 1348/10/11 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

هه هه خيلي بامزه بود!!!!
يارو شبيه خودته!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : با کدوم علی بودیشکلک...
ورژن 1 یا دو
اگه با من بودی که هیچیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 18,062
  • بازدید کلی : 95,863
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download