loading...
Enjoyment
علی(همه کاره!) بازدید : 311 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (10)

چهره من وقتی 4-5 روز دیگه تو مدرسه...دوستامو میبینم:------>bl2.gifbd4.gif

 

چهره ی من وقتی مدریو ...معاونو ..معلمو  میبینم:------>bb9.gifbd6.gif

 

چهره ی من وقتی وارد کلاس میشم و دنبال یه جای خالی اون ته مهای کلاس میگردم:------>bg5.gif

 

چهرم وقتی که معلم تو رووزه اول ازم سوال میکنه و من یاد ندارم:------>bc2.gifdevil

 

پیشاپیش باز شدن مدرسه ها رو تبریک میگم

من=

مدرسه=cheeky

معلم=

پدر و مادر=heart

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

من نمی دونم از آرشیا بپرسشکلک
پاسخ : شکلکARShia ghazie chie

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

نمی خواد منبع رو ذکر کنی من حلالش کردم
هههههههههههههههههههشکلکشکلک
پاسخ : diir resiidi..manba zekr shodشکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

mer30
آرشیا چرا گریه میکنی؟؟؟شکلک
پاسخ : manam dar jaryane bezarinشکلک
ghazie chieشکلک

این نظر توسط آرشــیــآ در تاریخ 1348/10/11 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

ســــــــــــارا؟!؟!؟!؟!؟!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : sara chi shodeشکلکشکلک

این نظر توسط مريـــــــــــــم خانوووم! در تاریخ 1348/10/11 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

هه هه پدر و مادر از همه باحال تر بود!
شکلک
تو ته كلاس ميشيني جدي؟؟؟؟
من خودم رو ميكشم ميز دوم سوم رو بگيرم!شکلک
پاسخ : mer30شکلکشکلک
are bishtar moghe ha tahe kelas mishinamشکلک
mize dovvom sevvom ham khoobe..vali aval naa.
asan nemishe taghallob kardشکلکشکلک
ba in k midoonam movafagh hastشکلک vali bazam movaffagh bashiشکلکشکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

mer30شکلک
پاسخ : khaheshشکلک

این نظر توسط آرشــیــآ در تاریخ 1348/10/11 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

افتخار نصیب همه نمیشه!!!!شکلک
علی این پستت دقیقا راس بود ها !!شکلک
ایــــــــــول!شکلک
اون مادروپدر از همه باحال تر بود!!
راستی تو ته کلاس میشینی؟!؟!
منم همین جــــــورشکلک
بستگی داره چندتا داشته باشه !!!شکلک
حرفف الکی بود!نـــــه؟!؟!؟شکلک
پاسخ : اووووووووون افتخارههههه منو کشته:دی
این پست ابداعه خودم بودشکلک(تشویق نکنید:دی)
اره بیشتره اوقات ته میشینم!!!راحت تر تقلب میکنیم..:دیشکلک
اخرین جملتو نفهمیدم راجبه چی میگیشکلکشکلک
کدوم حرفمشکلک
مرسی سر زدیشکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

تمام مطالبتو خوندم ولی حوصله نداشتم برای همشون کامنت بذارم شکلک
قیافت تو هر مرحله خنده دار تر از قبلی بود شکلک
پاسخ : be khatere lotfie ke dariiiشکلک:شکلکشکلک
na akhe vaghan haminjoorieشکلک
mer30

این نظر توسط علامت تعجب در تاریخ 1348/10/11 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

گفتی یاد ندارم خاطرات دوران راهنمایی م زنده شد! آخه تکیه کلام یکی از دبیرامون یاد ندارم بود!

در ضمن من در مورد قیافه معلم مخالفم!
معلم در اصل این شکلی میشه!
...
ای بابا این رزبلاگ نداره اینو!
شیطونک توی بلاگفا دیدی چجوریه دیگه؟
از همونا!

بچه های آنتن هم این شکلی میشن:
شکلک
البته نوع مونث! من نسبت ب مذکرا اطلاعات کافی ندارم!

ولی با این همه مدرسه قشنگه!
زنگ تفریحاش!
تقلباش!
لقب گذاریاش!
شوخی ها و خنده هاش!
همه ش قشنگه!
جز کادر مدرسه!
و درس خوندناش!
هرچی باشه از بیکاری بهتره!

راستی لطفا اسم لینکمو عوض کن!
به
✯❤✯Khalvat✯❤✯
تغییرش بده!

خدافظ
پاسخ : بدبختت اون معلمهههه!:دی
اره اوون شیطوونکه رو یادمه..این رزبلاگ دیگه روو اعصابه..شکلکاش کامل نیس ..اصن یه وضیه:|
انتن های ما هم تقریبا همونجورین..البته انتنای ما به دو دسته تقسیم میشن:
1-اونایی که با تصویر کار میکنن
2-اونایی که بدون تصویر کار میکنن
اوون تصویریاااا همیشه کتک میخورن..اما با انتنای دسته 2 کاری نداریم..میذاریم به کارشون بپردازن!!!
**
مدرسه خعععععلییییییی قشنگو خوووبههههه اما فقط معلماش اضافیننن!!
درست شد!
مرسی سر زدی

این نظر توسط Ahmad در تاریخ 1348/10/11 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

ای خدا مدرسه ها داره شروع میشه اصلا حال و حوصله شو ندارم..خوبه امریکا حمله کنه به جای نیروگاه های هسته ای مدرسه ها رو خراب کنهشکلکشکلک
پاسخ : ki in roooza hosele dareee!!
enshalaaaahشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 18,019
  • بازدید کلی : 95,820
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download