loading...
Enjoyment
علی(همه کاره!) بازدید : 311 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (10)

اقاااا...خانوووووم

فکر کنم دیگه از امشب لپ تاپمو جمع کنن

اگه جمع کردن...یه وقت منو فراموش نکنــــــینااااااkiss

خیلی بی معرفــــتین اگه منو یادتون بره:دی

فکر کنم وبلاگو امیرحسین اپ کنه

دیگه بار گران بودیم رفتیم:دی

نا مهربان بودیم رفتیم..(من که مهربون بودم)laugh

اگه بدی دیدین حقتون بوده.اگه خوبی دیدین اشتباه شدهlaugh

شوخی کردم:دی

همتووون دوستای خوبی بوودین..هستین و ایشالله خواهید بود:)

مریم خانوووووووووومlaugh

آرشیا

سارا

نازنین

علامت تعجب

داش احمد

داش علی

داش پوریا

اگه کسی رو نگفتم ناراحت نشه:دی..الان تعطیلم..اسما یادم نمیادlaugh

فعلا بدروود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرناز در تاریخ 1391/07/20 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
شما تو مجاکره من برنده شدین
بهتون تبریک میگم شکلک
پاسخ : heheeee..chand nafar shekat kardan mageشکلکشکلکشکلک:شکلک
b khodam tabrik migamشکلک

این نظر توسط آرشــیــآ در تاریخ 1391/07/06 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااای
منو تو چقدر بــב بختیمشکلک
دقیقا منم از شنبه امتحان دارمشکلک
پاسخ : are
movaffagh bashiشکلک((((((((((
manam movaffagh basham:d
پاسخ : سایت در حال بارگذاری سریع
http://ge.tt/api/1/files/8j0moak/0/blob?download

این نظر توسط Ahmad در تاریخ 1348/10/11 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

بای داداش خوشحال شدیم
پاسخ : mer30 dadaشکلک
پاسخ : سایت در حال بارگذاری سریع
http://ge.tt/api/1/files/8j0moak/0/blob?download

این نظر توسط آرشــیــآ در تاریخ 1348/10/11 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

اینقدر مـــا بدبختیم کـــِ باید منتظر نوروز باشیم تا بیاییم نــــت!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : are vallaaaشکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

خب دیگه موفَفَق باشیشکلک
دِلَم واسه (وبت) تَنگ میشه
بای بایشکلکشکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

من دیگه وبت نمیام شکلک
آرشیا ناراحت میشهشکلک


هههههههههههههههههههههههشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خخخخخ

این نظر توسط آرشــیــآ در تاریخ 1348/10/11 و 9:26 دقیقه ارسال شده است

اِی وااااااااااایشکلک
دیگه همدیگرو نمیبینیمشکلک
وااااااااااااااااای دلم برات تنگ میشه قربوست!
خوبی یا بدی دیدی حلالم کنشکلک
واقعا داره گریم میگیره!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اره دیگه...شکلک
منم دلم برات میتنگه
بدی که ندیدیم ازت آرشیا..همش خوبی بودهشکلک
من بی صبرانه منتظر عید نوروزمشکلک

این نظر توسط مريـــــــــــــم خانوووم! در تاریخ 1348/10/11 و 8:52 دقیقه ارسال شده است

نگران نباش اصلا يادمون نميره تو رو!!!شکلک
دلم براي وبلاگت تنگ ميشه خودت كه چيزي نيستي دلم تنگ بشه!!!
خدافظ!شکلک
پاسخ : خدا کنه
..فک کنم زود یادت بره.با اون مدرسه جدیدی که کنارتون باز شده!.خخخخ
نهه؟شکلک
تو حالا دلت تنگ بشه..وبلاگمو خودم فرقی نداریمشکلک
به یادتم
بدروود

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 8:27 دقیقه ارسال شده است

همتون منحرفین شکلک
برو به سلامتشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شوخی کردم اونجا..خخ
مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 416
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 18,020
  • بازدید کلی : 95,821
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download