loading...
Enjoyment
علی(همه کاره!) بازدید : 4166 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (1)

 

عکس  عاشقانه

 

نمی دانم...
نمی دانم چه بگویم...؟
نمی دانم از کجا شروع کنم...؟
نمی دانم  ایا می توانم همه چیز را برایت توصیف کنم؟؟
نمی دانم  می توانم سخت ترین لحظه های زندگی ام را برایت طوری بیان کنم که بهتر درک کنی؟؟
نمی دانم...
نمی دانم می توانم به تو اعتماد کنم؟
نمی دانم می توانم درهای قلبم را به روی تو بگشایم؟
نمی دانم می توانم شب ها به جای ان که به اسمان خیره شوم و به ستاره ها بنگرم، از دیدن تو لذت ببرم ؟
نمی دانم اصلا برای چی بوجود امدم؟
یعنی فقط برای این  هستم که زندگی  مرا به زمین بزند و قاه قاه بخندد؟
یعنی فقط برای این هستم که  دیگران از ازار من لذت ببرند؟
یعنی باید طوری زندگی کنم که هیچ  دلخوشی ای برای ثانیه ای بعد نداشته باشم؟
ایا باز هم قلبت را به من واگذار میکنی؟
حتما تو هم مانند بقیه  بعد از شنیدن حرف های خسته کننده و غمناک من لحظه ای مرا تحمل نمی کنی.!
من خیلی نمی دانم ها گفتم ...
بذار یک می دانم هم بگویم...
تنها چیزی که می دانم ان است که...
یک نفر از شنیدن حرف های من خسته نمیشود..
اری من تنها یک چیز را می دانم و ان هم دوستی پایان ناپذیر من با خداست...

نویسنده : خودم

**

منبع:

کپی فقط با ذکر نام وبلاگ

    englishandmath77.rozblog.com

در غیر این صورت کوفتتون بشه!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

به به چه عمیق.شانس آوردی نجاتم دادنا داشتم غرق میشدمشکلک
پاسخ : اقا این مطلب جدیهشکلک
من اینو کاملا جدی نوشتم
شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 18,014
  • بازدید کلی : 95,815
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download