loading...
Enjoyment
علی(همه کاره!) بازدید : 197 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (4)
بهانه ی دخترا:
1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)
2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی)
3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره)
4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو آشنا شدم)
5 - من تو رابطه مون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم)
6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1348/10/11 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

علی می بینم خوب به زبون دخترا وارد شدی ها کلک یه کمم به ما یاد بدهشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه بابا...من تا اخره عمرمم زبونه دخترا رونمیفهمم!!

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی گل هستین خیلی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : لطف داریشکلک

این نظر توسط مريـــــــــــــم خانوووم! در تاریخ 1348/10/11 و 5:24 دقیقه ارسال شده است

اره ديگه پسر مثه كنه ميچسبن بهت بايد بهانه بياري تا ولت كنن!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : واای دلم براتوون سوختشکلکشکلک

این نظر توسط PS-GOMEZ در تاریخ 1348/10/11 و 5:15 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ بفرما تحويل بگير...اسم پسرا بد در رفته همش بيخودي...ما پسرا به اين مظلومي به اين گلي ( دور هم تعدادي نوشابه باز كنم حال كنيم شکلک )
پاسخ : منم وااقعا مووندم.. اصن گل تر از ما کجا پیدا میشهشکلکشکلک
شرمنده...من دلستر میخوامشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه میدونن اینجا یه وبه تفریحیه... فقط اینکه بیاین عضو شین...اگه عضو شین میتونین مطلب ارسال کنین و همین طور به بقیه کاربرا پیام خصوصی بدین.(فقط شورشو در نیارین) کپی برداری از این وبلاگ بدونه ذکر منبع هم عاقبت اخروی داره و هم این که کوفتتون بشه! همین اول هم بگم...اگه از اینجا خوشت نمیاد ، راه باز جاده دراز اگه هم خوشت میاد..قدمت رو چِِـشــم..وقت کردی نظرم دادی، با جونو دل جواب میدم پروفایلم هم فعااالــــــــــــــه!..پروفایله بقیه اعضا هم هسته فک کنم:-؟ بدروووود عزییییزان **** http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما من در روز چند تا مطلب بذارم و ایا وبلاگ به نویسنده جدید نیاز داره؟
    به نظر شما با این وبلاگ موقع مدرسه ها چی کار کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 349
  • کل نظرات : 451
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 18,040
  • بازدید کلی : 95,841
  • کدهای اختصاصی
    http://ge.tt/api/1/files/6gfR37l/0/blob?download